Avabag LiTRIC
DOBROVOLNÉ STÁHNUTÍ BATOHŮ ORTOVOX AVABAG LiTRIC Z TRHU
Vážení zákazníci a přátelé značky ORTOVOX,
Přibližně před čtyřmi lety spojily společnosti ORTOVOX a Arc’teryx své síly s cílem vyvinout elektronický airbag systém LiTRIC™. Bohužel i přesto, že vývojový proces zahrnoval přísné testování přesahující průmyslové normy, jsme se dozvěděli o technickém problému. Ten by ve velmi vzácných případech mohl ovlivnit systém LiTRIC při nafukování airbagu a mohl by snížit jeho ochranný účinek. Ze samotného systému žádné ohrožení nehrozí.
Vaše bezpečnost je pro nás nesmírně důležitá a je naší nejvyšší prioritou. Z tohoto důvodu dobrovolně stahujeme všechny modely ORTOVOX AVABAG LiTRIC včetně zip-on částí (AVABAG LiTRIC TOUR, AVABAG LiTRIC FREERIDE, AVABAG LiTRIC ZERO) a plně hradíme náklady.
ZE STEJNÉHO DŮVODU VÁS ŽÁDÁME, ABYSTE PŘESTALI POUŽÍVAT AVABAG LITRIC V LAVINOVÉM TERÉNU A VRÁTILI NÁM HO.
JAK VRÁTÍM SVŮJ AVABAG LITRIC?
TO ZÁLEŽÍ NA TOM, KDE JSTE HO ZAKOUPILI:
1. ORTOVOX ONLINE SHOP
Pokud jste si AVABAG LiTRIC zakoupili v internetovém obchodě ORTOVOX, bude vás kontaktovat přímo náš zákaznický servis. Poskytne vám všechny potřebné informace o tom, jak výrobek vrátit.
2. Maloobchodní prodej (v prodejně nebo on-line)
Pokud jste svůj model AVABAG LiTRIC zakoupili u specializovaného prodejce, můžete jej tam s příslušným dokladem o koupi vrátit. Naši maloobchodní partneři byli informováni a rádi vám pomohou.
Na závěr doplníme, že i přesto, že se obě značky rozhodly zastavit prodej všech výrobků s technologií LiTRIC™ pro aktuální sezónu 22/23, je v našem největším zájmu obnovit prodej pro sezónu 23/24. Omlouváme se za nepříjemnosti, které vám vznikly a děkujeme vám za pochopení.